woensdag 4 december 2013

Vogeltjes

Goedemorgen!

Allereerst een welkom voor mijn nieuwe volgers, fijn dat jullie er er zijn.

Gek genoeg kan ik maar niet stoppen met kerstkaartjes maken, maar dat is eigenlijk alleen maar handig voor de voorraad. Voor deze twee gebruikte ik een stempel van Penny Black. Ik denk dat er nu misschien een paar verbaasde ogen op het scherm gericht zijn, want ik kleur eigenlijk nooit stempels :) Maar deze stempel vind ik zo schattig, dat ik toch maar eens aan het kleuren geslagen ben. Ik zal nooit een inkleurder worden, kan het ook niet goed, maar dit was leuk.



Bij allebei gebruikte ik zowel Distress Ink als Stampin Up inkt om in te kleuren met het waterpenseel. Voor allebei ook een Christmas embossingfolder.
Voor de bovenste verder ook een print and cut label uit de Silhouette.




Hier kraft, een krans van MFT, ponsjes enz. Bij allebei heb ik de besjes versierd. Het verschil in tinten van het wit en de achtergrond zit hem in verschillende fotomomenten en weertype.

Wens jullie een prettige dag en voor iedereen die morgen het Sinterklaasfeest  gaat vieren: veel plezier!

   photo Signature.png

56 opmerkingen:

Cornelie zei

Leuk toch! Ziet er super uit hoor. Je bovenste spreekt mij dan het meeste aan, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak!

Lia zei

Ze zijn hartstikke leuk, allebei, de bovenste is iets chiquer dan de onderste, die is wat stoerder, maar ze zijn schattig,
groetjes en een fijne 5 December, Lia

Angela zei

Schitterende kaarten allebei Marjan.... het stempeltje is inderdaad schattig; dat móet ingekleurd worden *grijns*. Afwerking van beide is toppie!!! Bedankt voor de inspiratie weer....
Jullie ook een fijn Sinterklaasfeest!!
grt Angela

Shirley zei

Je kunt het wél hoor! Sfeervolle kerstkaarten Marjan en ook de witte sneeuwkaart brengt me direct in winterstemming..
Groetjes, Shirley

Mary zei

We zien inderdaad niet vaak stempels op je kaartjes. Maar deze zijn uberschattig!! Twee heel geslaagde kaartjes!
Leuk dat de besjes zijn aangekleed. Mooie embossing folder!
Fijne dag, groetjes Mary

Ankie vd Polder zei

Wat een orachtige kaartjes. Groetjes, Ankie

jolanda zei

mooie kaartjes

Judith zei

Het is weleens leuk om uit de comfort-zone te komen (-:
Mooi gekleurd en prachtige kaarten!

!neke zei

Ziet er weer heel mooi uit! Ik zit ook nog in de Kerst!!!!!!
Raak het niet kwijt!!!!! Komt nog wel !

Henriëtte zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt en die stempel met de vogeltjes is inderdaad een schatje zeg.

groetjes Henriëtte

Алексровер Анна zei

Marjan, your card is really wonderful!!!!!!

Miranda V zei

Kleuren is een vak apart, ik moet het ook nog goed leren. Maar ik vind je kleurwerk goed gelukt hoor, twee mooie bijzondere kaarten heb je er mee gemaakt. Lekker toch, dat je kerstkriebels nog niet weg zijn. Een voorraadje kan nooit kwaad, misschien heb je volgend jaar minder zin en inspiratie. Ik kijk al heel lang uit naar Sinterklaas, dus ik kan niet wachten tot morgen!

Scraptastische hobby zei

Hoi Marjan,
Hé dit kun je dus ook met een stempelafdrukje kaartjes maken, hihi. Beiden zijn heel mooi, maar als ik een voorkeur mag hebben vind ik de onderste het mooist. Jij ook een fijne Sinterklaas, en leuke dag!!
Lieve groetjes van Gerie

Karin zei

Wat een prachtige kaartjes Marjan, ook het inkleuren gaat je prima af hoor!
gr. Karin

Marianne zei

Zelfs inkleuren kun je als de beste!! Geweldige kleurtjes gecombineerd met de kleuren van de tekst en deze stempel is inderdaad erg schattig. Ik geniet van je mooie kerstkaarten!!
xxx Marianne

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, ze zijn alle twee weer prachtig Marjan! Je bent ook echt van alle markten thuis en je kaartjes zien er altijd perfect uit!! Super!
Groetjes, Yvonne

Colien zei

Kleur gerust vaker een afdrukje in, want het resultaat is prachtig!
grtz.Colien

Els zei

Beide kaarten zijn heel mooi gemaakt en ook het geëmboste kader vind ik zo mooi.
Mooi ingekleurd en dat touwtje met nietjes is zo gaaf samen met dat golfjes karton.
Groetjes, Els

Linda zei

Ohhhhhhhh wat zijn ze schattig, echt superleuk gedaan
gr linda

Unknown zei

Beide kaarten zijn schitterend hoor, en ook mooi ingekleurd, heel vrolijk. Inkleuren is ook niet mijn ding, heb er geen geduld voor. Veel plezier met Sinterklaas, Groet Hennie

Irene zei

Ik moest idd even controleren of ik wel op het goede blog zat, hihihi!! Dat je deze stempel niet kon laten liggen is te begrijpen en de kaarten zijn prachtig!!! Inkleuren niet jouw ding maar daar staat dan weer zo veel anders aan kleurgebruik en technieken tegenover en dat doen wij jou absoluut niet na!!
Veel plezier!

xx Irene

Marlies zei

Twee hele mooie kaarten! Allebei met een mooi chique design en ik ben helemaal weg van de mooie, chique PB stempel. Je hebt het ook heel mooi gekleurd. groetjes Marlies

Colleen zei

Marjan, you color beautifully, those little feathered friends are the cutest ever!! both cards are really stunning!

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kaarten, de eerste spreekt me het meeste aan. Kleuren doe ik eigenlijk ook nooit maar ik vind het best goed gelukt hoor!

groetjes van Ank

Nadine zei

Leuk dat je iets anders hebt gedaan dan anders! En het ziet er prachtig uit, dus je kunt het WEL!! haha Ik vind de tweede met het kraft erbij het mooist, heeft iets stoers!

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt Marjan en ja inkleuren is een specialiteit apart, en ik kan er niks van, maar jouw is het heel goed gelukt, de tweede met het kraft vind ik net iets mooier, maar dat komt vast omdat het wat stoerder is. Groetjes, Ingrid.

Je@net zei

Prachtige kaartjes, Marjan, en het inkleuren is je goed gelukt1

Jeannette zei

nou je zegt, ik heb inderdaad allen maar scrapdingen bij jou gezien, Marjan, maar deze zijn wel erg mooi hoor, toch wel voor herhaling vatbaar, groetjes Jeannette

Mieke zei

Wat zijn ze moooooi!!!

Jolanda zei

Wat een leuke kaarten !!

Wilma zei

Wat een schattige vogeltjes en zo mooi ingekleurd. Weer twee prachtige kerstkaarten!!

GerJanne zei

Wat een supermooie kaartjes heb je gemaakt! En de tweede met het kraft vind ik helemal top!
Leuk om eens ingekleurde stempeltjes bij jou te zien. Ziet er goed uit.
Groetjes en jij ook veel plezier met Sint!
GerJanne

ida zei

Prachtige kaarten en inderdaad mooi ingekleurd!

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
Jij en inkleuren ( kan ik van mezelf ook zeggen) het ziet er wel heel mooi, leuke stempel en je hebt er 2 prachtige kaarten mee gemaakt, de laatste kaart is beter van kleur volgens mij, foto's maken is met dit weer een ramp..liefs Ans

KarinsArtScrap zei

ooooo wat zijn ze gaaaaaaaaaaaf Marjan en je hebt ze heel mooi ingekleurd.
prachtige kaarten zijn het weer.

gr karin

Marijke zei

Ben ik hier wel op het blog van Marjan??? Mooi zijn de vogeltjes en leuk om eens een ingekleurd stempeltje te zien. Prachtig gecombineerd met het wit en kraft!

Groetjes,
Marijke

Romy zei

Wat een schatjes, die vogeltjes! Het zijn twee schitterende kaarten!

Tineke van der Linden zei

Nou, jouw kleurwerk is echt 10x beter dan die van mij.... Daarom doe ik het ook (bijna) nooit. Je hebt er 2 schitterende kaartjes van gemaakt! Leuk met de vogeltjes. De combi kradft/wit is ook prachtig.
Groetjes Tineke

Willy zei

Wat twee prachtige kerstkaarten Marjan en wat een mooie stempel is dit. Ik kleur zelf ook nauwelijks stempels in omdat ik dat best lastig vind en waarschijnlijk een gebrek aan het juiste materiaal heb maar ik vind dat het bij jou super goed is gelukt!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat zijn ze mooi, de vogeltjes zijn zo schattig en mooi ingekleurd,

groetjes jolande

maria's knutselplezier zei

Prachtig Marjan, die vogeltjes stempel is dan ook zo gemakkelijk om in te kleuren , niet?, ik ben er zelf ook in geslaagd (haha) maar je kaarten hebben altijd wel iets speciaals , super mooi hoor!!

Groetjes
Maria

Sue Lelli zei

LOVE the birdies and your coloring is FAB! LOVE the wreath over the kraft BG! Pretty Christmas card, Marjan!

Renate zei

Toch zijn je kaartje kei mooi geworden. Knap dat je je aan het kleuren hebt gewaagd. Zo te lezen ben je niet de enige die moeite heeft met het kleurwerk. (moet ik me ook bij aansluiten). Ik vind dat ze goed zijn gekleurd.

-xies- Renate.

Misseke zei

Schitterende kerstkaartjes Marjan - heel leuk samengesteld en een mooie ingekleurde stempel - moet je vaker doen hoor want 'k vind het best meevallen en mooi gekleurd. Kleuren is nu eenmaal oefenen, oefenen en oefenen ;).
Groetjes,
Misseke

Trudy zei

Wat een prachtige kaarten Marjan !!
Groetjes van Trudy

K-Creatief zei

Schitterende kaarten heel fijn gemaakt,

groetjes,
Karin

Unknown zei

Je bent echt veel te bescheiden Marjan, kan me voorstellen dat je het niet van jezelf wilt zeggen, dus doe ik het maar: je kleurt echt prachtig! Vind beide kaarten chic! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Marjolein zei

Oh, dit is prachtig zeg!!
Ik hou enorm van wittinten en deze kaart is geweldig!
Groetjes,

Marjolein

ps. dat fotograferen gaat bij mij de ene keer beter dan de andere keer en lichtval is daarbij inderdaad vaak de grote boosdoener, maar je kaarten zijn ondanks het licht geweldig mooi hoor!

Ellen zei

Twee mooie kerstkaarten! Leuk dat je een keer aan het kleuren bent geslagen. Ben het met je eens, het is lastig om dat echt netjes te doen.
Groetjes, Ellen

José zei

Ik vind ze beiden heel mooi, en het inkleuren gaat je goed af.

Pet73 zei

Looove your cards! These are wondeful! Sooo pretty!

Marianne Schut zei

Hai Marjan, inderdaad iets heel anders als dat we van je gewend zijn maar niet minder mooi hoor!
Ik vind het wel een leuk effect geven, de witte kaartjes met de gekleurde vogeltjes erop.
Jij bent goed bezig met je kerstkaartjes! Fijn weekend gewenst, liefs Marianne

Mona Pendleton zei

Wow Marjan! What a beautiful card! Love the sweet little birds and the gorgeous embossed background! I hope you have a great weekend!

Gerdine zei

Heel mooie kaartjes! Vooral de bovenste!!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een lieve kaarten Marjan!!! Heerlijk

Stampidoe@gmail.com zei

wow beide zijn plaatjes geweldig, mooi.

Liefs Yvon